Graz'dan esintiler

Graz'da olduğum vakit sevdiğim bir kız ile alakalı.Şiir gene de şiirdir.O artık hayatımda olmasa bile bana yazdırdığı şiirleri seviyorum
Saat 4;Prag'tayım
Akan ırmağın köprüsündeyim
Çay içiyorum seni düşünerek
Saat 5;Ben artık Roma'dayım
Trevi Çeşmesi önü yakinen bir ışık süzmesi
Meydan kalabalık ama yalnızlığın ağır bulutu var gökyüzünde
Saat 6;Viyana'dayım
Dağın tepesinde Tuna tam karşımda
Kendimi alı koyamıyorum
Kaçsam da aklımda yine sen 
Nehirin akan hırıltısında sen 
Yalnızlık bulutlarında sen,usanmadan sen
İçimde sen varsın
Özümde de sen Ben senle varmışım,doğuşumda sen
Tik tak,tik tak
Saat 7;İstanbul'dayım
Senin evinin yolunda
Yolunu gözlüyorum
Artık karşımda sen varsın
Ama tepemde senden arındırılmamış bir yalnızlık bulutu
Gözlerimden senden bütünleşmemiş bir nehir 
Kalbimde gene sen varsın ama
Sen başkasının kalbindeyken. Ama gene de bilirim,şairin de dediği gibi; Biz seninle göz göze gelmeden hep birbirimize bakarız. Bilirim....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Azcık Politika'dan kopmaya istek duyarsam...

Memleket'in Danteleri

Sevda'ya şiirler